Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 24 september 2010

Restylane & IPL

I vanliga fall brukar jag gå på restylane/juvederm behandlingar och IPL för permanent hårbortttagning.I Göteborg har de den bästa kliniken www.dermakliniken.se .Nu är jag gravid så nu får jag inte gå dessa behandlingar och mikn bästa sjuksköterska som gör behandlingarna är ledig pga att hon själv nyss fått barn.När jag har fött kommer jag gå på en ny behandling igen.Man ska väl inte överdriva men man känner sig så fin när man är alldeles nystucken.Gör alltid samma rutin de dagarna.Först skönhetsbehandling,efteråt shoppar jag mig något snyggt plagg.Köper färska liljor och ingefära te i lösvikt.Gärna nya snygga temuggar från indiska eller något fint på Chilli eller Bolagret.Sen blir det alltid en sväng in på NK för lite nya hårprodukter eller en lyxig duschcreme från korres,molton brown eller Kings and Queens.Men antar att i framtiden så blir det barnkläder istället för saker till mig själv,men liljorna måste jag ha å duschcremen:)








2 kommentarer:

  1. Hej snyggin =)! Tror du Gris skulle sde rolig ut i lite mera läppar? Som bekant har man ju inga,haha!
    Gör det jätte ont? och hur ofta måste man göra? Kramizar lille grisen.

    SvaraRadera
  2. haha ja gris jag tror nog du skulle se rolig ut,du är ju jättefin och har jättefina läppar ju!:)det gör ont och man måste göra dem ca var 3:e månad eller oftare om man vill ha dem som de är när man precis gjort dem och för att hålla volymen.Akta dig för permanenta knölar som jag har och gångar som gör att ämnet åker upp i ansiktet och bildar knölar och streck.Vanligt medrestylane att det blir så och man kan endast operera ansiktet för att få bort det.Dessutom svindyrt nöja..ca 3000 per spruta:)

    SvaraRadera