Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

söndag 16 september 2012

Juvederm gone bad!

OBS!Varning för starka bilder!
Var hos en väldigt oseriös klinik här i Göteborg och skulle fylla på mina läppar med 1 ml juvederm precis som jag gjort i många år bland de bästa klinikerna i Göteborg.Denna gång gick något väldigt fel.Det hela var klart på några sekunder och det gjordes endast 4 stick där hon tryckte ut typ allt.Väl hemma såg jag hur fan det såg ut och jag grinade varje gång jag såg mig själv i spegeln.Jag ringde upp klinikne och bad dem fixa detta omdelbart!De skyllde på massor med olika grejer men jag sa att jag inte brydde mig om ett skit de sa utan bad dem fixa detta kostnadsfritt.Jag kontaktade ochså båda mina kliniker där jag brukar gå och visade dem det fördjävliga resultatet.ALDRIG mer går jag till någon amatöt med låtsas certifikat.ENDAST legitimerade sjuksköterskor ska få göra detta och inga andra.Så tänk på det all ni som funderar på detta!
De understa biderna visar när de fixat och korrigerat så gott de kunde med sitt amatörsskap.Observera då att jag har nästa två hela sprutor(2ml)juvederm i överläppen vilket är alldeles för mycket att spruta in men det var det enda man kunde göra för att fylla ut alla tomrum det gjorde vid första injektionen!







Nedan:Korrigerat med 2 ml Juvederm

3 kommentarer:

  1. Men det var ju as snyggt :) vill oxå

    SvaraRadera
  2. Hej, vilken klinik gjorde du det på första gången när det blev fel?
    Jag har gjort det i Malmö tidigare, men eftersom att jag bor i Göteborg tänkte jag börja hos en klinik här istället. Vill gärna veta vart du gjorde det när det blev fel så jag inte väljer den :)

    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  3. Hej.Den här missen blev till på nova laserklinik.Visserligen så fick hon fixa till dem dagen efter med fler sprutor efter mycket påtryckning och utskällningar men ska du gå så gå till klinik34.De är bäst i göteborg.Eller dermakliniken.Lycka till och akta dig för småkliniker som erbjuder rabatterat pris,de är ofta amatörer utan vidare utbildning

    SvaraRadera