Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 8 april 2011

soluppgangen.se

Nu närmar det sig påsk och då har jag fått ett litet paket från butik soluppgången.En butik full av vackra ting i sann shabby chic anda!Paketet innehöll gul löpare,gula servetter,stort gult blockljus,en påse dekorations ägg att hänga i riset samt en påsk-kanin...jättefina saker.Gå in på deras webb-shop och kika runt.Massor med påsksaker och dekor.Den Söta påskharen kommer från Kim Jörgensen och finns att köpa Här!Missa inte deras veckans erbjudande!alla som uppger koden;miss-j i kassan får 25% rabatt i butiken.
Jag skulle kunna köpa hela butiken om jag hade de fickpengarna att röra mig med:)
Nu har ju inte jag dukat än då det är ett tag kvar till påsk men påskgrejerna är klara & förberedda och riset plockar jag bara i skogen här ovanför oss.




Kolla även in deras fina ägg!:


                      
Har ni frågor så kan ni maila eller ringa dem på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar