Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 11 augusti 2011

RivageSweden

Jag har nu under sommaren testat produkter från RivageSweden med produkter innehållande leror,salter och mineraler från Döda Havet!Jag kan helt ärligt säga att detta är produkter med högsta kvalitet och känsla av lyx.Förpackningarna är lyxiga och innehållet även bättre!Jag har testat Rengöringsgele för ögonen,Fuktighetscreme för ansiktet,lermask samt Cellulitcreme.


Lermasken;Djuprengöring på hög nivå-det pirrar och nästan svider lite och man känner hur den går in i huden och rengör den grundligt.Känslan efter är ny-hud upplevelse och babymjuk.Detta är alltså en lermask med lera från Döda Havet och den luktar inte illa alls som många kanske tror utan snarare tvärtom!


Rengöringsgelen;Rengör grundligt bort all ögonmake!Bättre än förväntat och bättre än andra märken jag provat.Denna gör jobbet den lovat!;)


Fuktcremen;Denna är min absoluta favorit!!Doften är underbar och lyxig och går snabbt in i huden.Huden känns mjuk,len och frisk och är absolut inte fet eller kladdig utan är som en bra fuktcreme SKA vara.Stor förpackning dessutom på 120 ml som räcker länge.


Cellulitcremen:Denna är dessvärre en utgående produkt men den är jättebra.Det pirrar och nästan bränner lite där man smörjer in den och lämnar huden mjuk och len.Jag har inga direkta celluliter så jag kan inte säga 100% att den fungerar men jag tycker huden blev mjuk och fin efteråt och kan tänka mig att den hjälper då den verkligen går in på djupet och arbetar.Även denna har en mild behaglig doft.


Priserna då?I mina ögon helt rimliga för sådana bra produkter!De har dessutom massor med nedsatta priser på utvalda produkter just nu så passa på!!Glöm inte att ALLA mina läsare har  15% rabatt på sitt köp och gäller även vid OBEGRÄNSAT antal köp!Ange helt enkelt koden:DSS15





Ni kan läsa mer om produkternas innehåll och egenskaper på hemsidan:http://www.rivagesweden.se/
Jag kan bara rekommendera deras produkter och kan lova att ni blir lika nöjda som jag.Detta är förstklassig hudvård!Dessa kommer på följa med mig på resan garanterat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar