Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 6 mars 2012

bikini

god morgon.Inatt har jag frysit hela natten.Känner mig trött och sliten men kan inte dricka kaffe pga magkatarr/magsår/stressmage???Funderar på att gå ut och gå men inte ens morgon solen har hjälpt mig de senaste mornarna.Julius kör rutn som ett yrväder som vanligt och jaag kämpar mot smärtan i magen/bröstet och försöker rycka upp mig lite.Varför kan man inte bara få må bra och kunna resa bort ett tag??Jag vill sitta på en varm sandstrand i en fin rosa bikini och bara lyssna på havet och skrattande människor.Hatar att känna mig sjuk och svag.Hoppas jag kommer må bra till våren för nu har jag haft det så här sen i oktober och det börjar bli rätt tröttsamt på att oroa sig.Enligt prover så är det ingen fara med mig men det känns motsattsen så jag har svårt att tro på det.Jag hoppa och ber till gud att det inte är något allvarligt för min son behöver mig verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar