Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

lördag 11 augusti 2012

skövling pågår

igår togs det bort 4 st enorma träd från tomten och idag hämtas allt ris etc.Vilken skillnad på ljus och allt!Nu har jag sol i poolen hela dagen istället, förr kom den vid 15 tiden pga de 2 dumma träden som blokerade allt ljus.Även det dumma trädet som stog mitt på gräsmattan är borta så nu är det klart och fritt fram att bygga pooldecket:)Vi kommer göra det rätt stort samt sätta staket runt hela så jag kan släppa Julius fritt utan att oroa mig att han ramlar och slår sig i våran sluttande sutteräng trädgård:)Idag är det ialla fall fint väder och jag ska till apoteket och hämta ut lite mediciner.Nu lite frukost och börja dagen.Klockan är snart 9 och Julius sover fortfarande:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar