Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 6 maj 2011

fredagsnöje

Denna fredag gör vi följande ;

Hänger upp ljuskronan i badrummet(måste köpa ljus åxå)

Har missfärgade baby-kläder i klorin




Tvättar massor med tvätt i min rosa/vita tvättstuga och undrar vart jag kan få tag i mer av dessa sköljmedel från softlan...rare items!!!Typiskt

samt fryser om fötterna och bär därför dessa favoriter från forever21

Idag ska vi(jag) laga flygande jakob m ris och mysa m någon bra film..har haft huvudvärk hela dagen>:(
Jag & lillen tog en varm dusch i morse men hjälpte varken värk eller frusenhet.Badrummet har fått sig en storstädning av väggar å golv m klorin och jag har vikt fina högar kläder och organiserat i mina byrå-lådor..resten av denna dag blir dock slapp...trevlig helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar