Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 19 maj 2011

happiness

Efter senaste tidens jobiga ångest så ska jag nu enbart fokusera på vad som gör mig lycklig!

#Mitt barn,min familj,min Leon,mina katter,mina vänner,sommar,simma i sjön på sommarkvällarna,ligga i poolen och se ut över takåsen och bergen i solnedgången hemma i trädgården,vackra strandtunikor,fina klänningar,vackra smycken,doften från loreal´s exfotonic scrub,chai-te,saffran,dyrt smink,skönhetsbehandlingar,mitt jobb & arbetskamrater,sitta med en kaffe på spårvagnen på väg till jobbet i vackra Göteborg,liseberg,åka ut med badbåtarna i göteborgs skärgård,äta coccos glass,hawaian tropic,somna med min älskling,doften av nytvättade kläder,massage,ikea,midsommar i gränsta,promenera i hamnen i västerås,bada på lögarängen,björnön,ta färjan till danmark/tyskland/finland/åland,fiska från en klippa,njuta av varma sommarvindar,rosvatten,vara fin i håret,the hills & the city avsnitten,nystädat hus,doften av nyklippt gräs och grill,fin solbränna,korallfärgade naglar,halv åtta hos mig,duscha med dyra duschcremer å hårprodukter,kattungar,höra fåglarna utanför sovrumsfönstret tidigt på morgonen,första kaffet på morgonen,basta på vinterkvällarna,doften av eukalyptus,spa produkter,vackra skor & väskor,fika och njuta ute vid röde sten,gå på stan i göteborg å shoppa på balders hage,dermakliniken,välorganiserat hem,nytvättade fönster,sitta på uteserveringar å luncha/fika m vänner,färskpotatis,ängsö på sommaren,sola,träna,skratta,pirates filmerna,leka med Julius,skratta m min syster,roliga svenska filmer som kådisbellan,sunes sommar etc.,åka till sthlm över dagen,gå i gamla stan,åka raggarbilarna på liseberg,spela jack vegas,känna sandstranden under fötterna,lyssna på vaya con dias,antique,alabina å annan skön musik från förr,spicy hot,yves rocher,ebay,asos,skratta med min älskling,gosa m katterna,känna doften från syrenerna på sommaren,doften från häggen vid obs/coop,ullared över dagen,nya handdukar & fina tvålar,gå barfota,känna doften från trädäcken/bryggorna på sommaren,doften från min bebis,doften från katternas päls,ligga på fårskinnsfäll vid öppna spisen på vintern med varm choklad,minnen från utlandsresor...så mycket som gör mig lycklig att allt annat inte borde få förstöra för mig!!Bort med alla negativa känslor!!Jag vill ha en lycklig och harmonisk sommar nu..det är allt jag önskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar