Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

lördag 14 april 2012

dermavisc

Jag är lite öm i pannan idag efter gårdagens injektion och känns konstigt att inte kunna (få)rynka på pannan det första dygnet.Hon stack ju mellan ögonbryna,läpparna och pannan.Läpparna känns ingenting i och jag tog så lite i dem då jag redan har väldigt fylliga sen tidigare injektioner.Får ju heller inte duscha eller tvätta ansiktet på 24 timmar så fick ha keps på mig när jag var ute på PW:n idag.
Nu har vi nyss ätit kycklingspett med ris & mangoraja+sallad och sedan har jag fikat med wienerbröd med jordgubbsfyllning och lite grönt te.Har nyss fått lillen att somna och ska nog vila lite själv en stund.Imorgon ska jag ialla fall ta en lång varm dusch!Trevlig lördag på er alla!
ursäkta lite fula osminkade bilder!den översta är före så ni ser att det knappt är någon skillnad på efterbilden som är längst ner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar