Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 27 april 2012

naglar

köpte lite grejer till naglarna som inte blivit väl omhändertagna på ett bra tag,köpte svart spets deko till naglarna som jag ska bygga och sen likadan i vitt,strass!Imorgon ska jag klippa mig ialla fall för det har jag inte gjort på ett år!!Jag skämtar inte!!!ETT år!!Herregud det är så mycket som ändras när man får barn!Du existerar inte längre,må du dåligt och behöver bara vara du,så glöm det...då är det bara att bita ihop oavsett om du är sjuk,känner dig hängig,mår psykiskt dåligt etc etc...som sagt bara att bita ihop och köra i 190 som om inget skulle vara dåligt..rätt sjukt egentligen men det är verkligen då man ser fram emot de små stunder du kommer ha för dig själv för många kommer de inte bli de närmsta åren:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar