Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 13 juni 2012

läppar

jag skulle idag fixa till läpparna för att få bort ojämnheterna som den förre orsakade men resultatet blev groteskt!!Fy fan så jag ser ut nu.Jag får helt enkelt gå till klinik 34 för professionell hjälp för nu mår jag skit.Hon har gjort så på ena läpphalvan är det nu en stor knöl som hänger ner,mycket större än andra läpphalvan.Hoppas det bara är en svullnad som lägger sig men hon var väldigt snabb och det kändes som hon bara stressade igenom detta.Korrigering som gått åt helvete!Jag ska se om ett par dagar om det lagt sig annars får hon fan fixa till det kostnadsfritt.Så jävla typisk min tur jämt:/hade förövrigt en riktig skitdag idag så nu vill jag bara skrika och grina.Fy faaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar