Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

lördag 23 juni 2012

min bikini

Väntar fortfarande på att min bikini ska komma!:/
Tänkte ändå köpa den från victorias secret + köpa en till syrran med i present fö ja vet hur gärna hon vill ha den:)japp så snäll är jag!Har inte haft så mycket pengar senaste 2 månaderna pga väntan på vårdbidarget men jag har en mamma och sambo som skämmer bort mig extremt mycket med både pengar,visakort och presenter:)Jag är verkligen lyckligt lottad!Hur som helst så vill jag köpa min syster något fint sen strulet med converse köpet.Jag fick minapengar tillbaka tack vare paypal men nu måste jag hitta ett par nya hos annan butik.Typiskt att det ofta är så lång väntetid från utlandet annars går jag väl snart till butik och köper ett par till henne(hoppas hon inte läser detta nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar