Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 17 juli 2012

nåja



nog om denna skit....Önskar så att det kunde vara sommar så att jag kunde få vila och bada i poolen,att mitt barn sov på kvällarna så att jag kunde få lite fritid någongång och att det kunde få bli lite värme som tinade upp mitt inre.Ser ut som min luftmadrass har rymt:)Bilderna är inte från min pool!:)Men luftmadrassen är den samma:)Min pool har jag struntat helt i.Inte dammsugit den,inte klorat den,inte haft i några kemikalier alls på ett tag..whats the point?kallt,regn,grått,blåsigt inte direkt badväder?!Usch vilken tråkig sommar:/
Ibland undrar jag vad jag gör med mitt liv,vilket bortkastat liv!Vad gör jag i denna stad och ens i detta land?Kanske borde lämna allt och flytta utomlands med julius och starta ett nytt liv utan någon.Ensam är stark eller vad säger man?

1 kommentar:

  1. Hej sötnos! jag har en jättespännade blogg som bara blir större och större. Hos mig har du chansen att köpa det allra senaste inom bloggvärlden eller bara inspireas eller delta i mina tävlingar.
    Kika gärna in , tror inte du kommer ångra dig.
    Ber om ursäkt om du inte gillar den här typen av inlägg. Ha en bra dag!

    SvaraRadera