Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 17 juli 2012

Tufft

Tuff tid de senaste 3 veckorna och mycket meningsskiljaktigheter,gräl och tårar.Jobbigt som bara den just nu så jag överväger tom att flytta vissa dagar bara för att få lugn och ro och bara få andas ut ett tag och vila upp mig från all stress & magsmärtor som bara blir värre & värre.Ska det alltid vara så här?Att få barn blev rena dödsstöten för oss.Innan var vi starka och hade det perfekt men pga en viss person som förpestat vårat liv och intrigerat och bara förstört så funderar jag nu på att strunta i detta och börja ett nytt liv.Personen tror säkert att det är mig hon förstört för men tvärtom-den enda hon har förstört för är min son.Han endast.Det är han som får växa upp i ett hem med massa skrik och bråk pga henne,det är han som kommer ligga och gråta hela sin uppväxt av saknad av den ena föräldern medans han kastas fram och tillbaka mellan 2 hem.Han kommer hata henne över allt annat på denna jord när han förstår.Han kunde tex aldrig få döpas pga att jag aldrig skulle bjuda denna person på dopet.Så mitt dopnattlinne jag sparat till mina egna barn får snällt hänga i garderoben hemma hos min mamma.Hon förstörde hans första julafton när han precis kommit hem från bb och sen bara en lång rad av dagar,månader,somrar etc som hon bara förstört för honom pga sin själviskhet.Jag kommer alltid hata denna person och aldrig aldrig förlåta någonsin.Om du ska be om ursäkt så be min son om ursäkt för det är bara HAN du förstört för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar