Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

lördag 18 december 2010

ful spel

En av sveriges största bloggare har kört med riktigt fulspel.Englas showroom har tusentals läsare å hon tjänar stora pengar på sin blogg.Ett resebolag hade en tävling där någon kunde vinna en resa med sin familj till rhodos,detta tog hon tillfälle i akt och tiggde röster av alla sina läsare så hon vann så klart.Hon har gott om pengar att betala en resa själv och det finns många därute som förtjänade att vinna mer än henne.Folk rasar mot henne nu och hennes blogg å tar bort henne från blogglistor.Ingen ödmjukhet alls utan bara rent självisk.Jag bryr mig inte på det sättet då jag åxå har råd att betala mina resor själv men det finns många därute som har det fattigt,barnfamiljer som aldrig har råd att åka någonstans men det klart någon som sitter hemma på sitt arsle hela dagarna och får pengar på att knappa lite på datorn och får gratisgrejer till sina barn för tusentals kronor ska vinna.Nej förlåt men det var väldigt fult gjort och det gav en väldig avsmak för en person som jag först uppfattade som trevlig och ödmjuk.Hade det varit jag i hennes sits hade jag lottat ut detta till en värdig familj som annars aldrig skulle haft råd att åka bort tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar