Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 1 december 2010

Glädje

Ja även en skitdålig dag kan vända ibland.Jag mådde skit å frös men tände elden i öppna spisen och satt framför den och värmde mig en stund.Sen tog jag itu med disken och lagade pasta gratäng.När jag gick för att hämta posten så låg det ett stort paket till mig i brevlådan från min syster innehållandes en varsin chokladkalender till mig & Leon.Jag fick hello kitty & han fick disney´s cars:) Älskade syster!!Tack!Sen ringer Lina å vill att jag följer med till Allum,underbart!Vi hade jättemysigt och gick till Max och tog en varsin lyxshake med choklad & grädde-Jätteonyttigt jag vet men gud så gott!!Sen har vi skrattat massa å jag har delat Linas beslutsångest över ett par skor:)Väl hemma igen har arbetarna fyllt upp med ved hemma så nu är det fullt igen utan att man själv behövt lyfta ett finger..helt underbart!Och nu ska vi iväg ut till hisingen å köpa en baby bilstol(Maxi Cosi) och eventuellt om Leon är snäll kanske svänga in på MC Donalds för en cheese...Sen ska jag färga håret(Utväxten)som kommer ständigt under graviditeten-måste vara alla hormoner för aldrig har mitt hår växt så fort!Å sen blir det en varm dusch och hopp i säng med halv åtta hemma hos mig på webb-tv!Gud vad det är underbart att ha älskvärda människor i sin närhet och ha världens bästa familj!!Tack åxå till Elina för ditt meddelande till mig på facebook,ni är alla guld värda!Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar