Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

måndag 21 maj 2012

badväder

Vilken underbar dag idag!Fikat lite med 2 andra mammor,tagit en skön promenad,handlat,städat,grillat,druckit iskall lättöl och småfixat lite i trädgården.ÅÅ vilken hetta,helt underbart!Lillen fick först bada i sin egen pool när vi kom hem för han var så varm och sedan på eftermiddagen fick han "testköra" sin lilla båt i stora poolen.Jag har bara fyllt halva poolen då vi ska bygga altan högst upp i trädgården och bygga in poolen så känns onödigt att fylla den helt då den måste tömmas om 4 veckor igen.Nu ska jag få lillen att somna och sedan ska jag tvätta mig,peela mig och applicera ögonfransserumet jag fick hem idag.Hoppas ni andra ochså haft lika underbar dag som vi haft!Kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar