Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 9 maj 2012

livets orättvisor

Denna dag suger!Jag har haft ett personligt helvete idag.Gått i spöregn till affären,gått i spöregn tillbaka.Julius har haft ner glasljusstakar i golvet så det  var bara att ställa dig och sopa.Jag fick STÅ ätandes då en liten bestämde att så skulle det vara och allt detta medans Leon sitter avslappnad på avenyn och dricker vin.Ja man ser ju tydligt vem som drog kortaste stråt här men det är väl kanske så det är mellan man och kvinna.Just nu känner jag mig bara ännu surare än jag var innan.Själv har jag inte haft ens 2 timmar egentid sammanlagt på 2 veckor...den ni!En liten som vänt helt på dygnet och somnar 22-23 varje kväll.KUL!En karl som kommer hem sent varje kväll eller ska titta på fotboll eller på möte eller alltid något.När ska jag få MIN tid då.Behöver inte jag få komma iväg jag med någon gång?Ingen kan säga att jag varit en dålig mamma ialla fall för jag har varit utan Julius 1 timme sen han föddes och det var nu när jag klippte mig som jag inte hade gjort på ett år,det är enda gången jag har fått vara bara jag så det klart det känns ibland.Älskar min son över allt på denna jord men jag är ochså en människa med behov av att få slappna av mellan varven..Men det är för andra-inte för mig tydligen.Tur att karl min har en tjej som inte har några vänner ialla fall.Då sitter jag fint och snällt här hemma ensam och passar våran son till sent varje kväll utan minsta avlösning eller avlastning.Jag lagar dessutom all mat och sköter all städning etc här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar