Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 15 oktober 2010

FannyMichel

Var inne i butiken FannyMichel på haga i Göteborg i veckan.Där fanns väldigt mycket fint,jag skulle nog utan problem kunna köpa hela butiken:)!Ni som inte känner till butiken kan gå in på deras hemsida HÄR och kika runt.De har rätt mycket i webb-butiken men om ni har vägarna förbi så rekommenderar jag definitivt att ni besöker någon av deras butiker,antingen vid victoriapassagen i centrum eller butiken i haga.Den i haga är min favorit!Dessa fina armband fick jag med mig hem!De är så vackra och några som undrat var jag fått dem ifrån.
Det är 3 st med olika inskriptioner:
Nr1.FRIEND-A friend is someone we turn to when our spirits need a lift.A friend is someone we treasure for our friendship is a gift.A friend is someone who fills our lifes with beauty,joy and grace.And makes the whole world we live in a better and happier place...
Armbandet hittar du HÄR


Nr2: MOM-If i could give you diamonds for each tear you cried for me.If i could give you sapphires for each truth you´ve helped me see.If i could give you rubies for the heartache that you´ve known.If i could give you pearls for the wisdom that you´ve shown...
Armbandet hittar du HÄR


Nr3.FRIENDS BLESSING-My dear friend,may your day be filled with blessings,and may you always have the courage to spread your wings and fly...
Armbandet hittar du HÄR

Jag kommer i slutet av nästa vecka åka ner och ta lite bilder från butiken och deras produkter för det finns mängder med roliga saker jag kan tipsa er om!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar