Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 26 oktober 2010

Fy för försäkringskassan!!

Man blir såååååååå trött på dessa myndigheter!!Ingen utbetald havandeskapspenning idag:(ALLTID krångel med dessa men skulle du vara skyldig dem...då jävlar går det undan.Då har du ett krav några timmar senare!Tänk att det aldrig kan gå bra med någonting!!Trött jag blir.Jag mår inte bra alls nu-orolig,ångest,värk i mina händer(carpaltunnelsyndrom)illamående,magsmärtor,total utmattning,höggravid och tung,gråter dagligen...ja fan va allt är roligt just nu!!Å sen räkningarna....räkningarna!!!Ligger i fina högar och utan havandeskapspenningen så blir det svårt att betala,vad fan tänker dem med??!!Känns som total kaos runt mig-allt i oordning.Orkar knappt städa och laga mat längre för jag har noll matlust och fysiskt och psykiskt utmattad.Hur jag ska klara av att föda barn med denna obefintliga ork blir ett mysterium.Tack för att allt går så bra!usch....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar