Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 7 oktober 2010

Mår inte bra

Idag mår jag rent ut sagt skit.Sovit dåligt,känner mig hängig å har ångest.Känns som varje minut är en timme.Jag oroar mig jättemycket över förlossningen och är livrädd att jag ska må ännu sämre psykiskt efter förlossningen.Jättetunga tankar idag.Mår inte bra i kroppen heller och tog en urinsticka som visade på blod i urinen så nu ska jag till barnmorskan imorgon och lämna prover.Värker i hela kroppen och jag är helt utmattad mentalt & fysiskt.Nu vill jag bara att min familj ska hålla om mig,det är så svårt att vara ensam här i Göteborg 38 mil hemifrån där man har alla vänner och sin familj.Tror att graviditeten bli ännu jobbigare pga detta.Man har ingen annan kvinna vid sin sida som kan stötta en i sin oro.Jag ber till gud att allt kommer gå bra och att jag kommer få vara lycklig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar