Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

lördag 30 oktober 2010

svenska hollywoodfruar

Vaknade tidigt av bök i magen och att jag var extremt kissnödig(detta blir bara värre å värre ju större bebisen blir i magen)Just nu färgar jag håret.Hittade en fin blond nyans från GARNIER.Mitt hår har blivit så grådassigt nu på hösten och jag älskar blonda lockar.När bebisen är född ska jag sätta i nya extensions igen men nu känner jag mer å mer att jag vill ha det nu.Mitt hår växer så sakta nu för tiden:(dock fortare under graviditeten!Jag har redan håret hemma men jag skulle behöva min systers hjälp att sy i det.I vanliga fall brukar jag limma det men det tar flera timmar och jag har inte riktigt den orken just nu.Snart bär det av till ALLUM för jag ska byta ut en sak åt Leon.Men först ska jag duscha ur färgen,fixa naglarna och göra mig iordning lite.Ni missade väl förresten inte nya avsnitten av svenska hollywood fruar??Jag såg mitt i efterhand på webb-tv.Ser fram emot nästa avsnitt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar