Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 24 november 2010

Förlossning

25 dagar kvar till beräknad förlossning!Ja nu börjar jag bli riktigt nervös,antar att det är meningen!Eller normalt ialla fall:)
Samtidigt så känner jag mig glad och förväntansfull på att få se vem det är som sparkat runt där inne.Han har varit fixerad i flera veckor nu så han är startklar.Han sparkar ifrån med benen ibland och trycker ut stjärten och vrider sig lite i sidled.Igår kväll vred han sig så min mage puttade ut på ena sidan bara:)ja det är en riktigt liten buse ialla fall.Låg lite under normal kurvan sist men hoppas han växer normalt.Han är tydligen ingen stor bebis ialla fall.Jag är glad att jag bara gått upp 12 kilo ochså,trodde att jag skulle gå upp det dubbla men tack å lov!De flesta av mina vänner har gått upp mellan 20-25 kilo och vissa mer än så så jag har haft tur på det sättet.Vätskan är lite jobbigare.Händer å fingrar är svullna,vristerna är svullna och näsan har ochså svullnat men Leon tycker att jag är jättevacker ändå å det är huvudsaken,man går ju ner sina plus kilon sen och vätskan brukar försvinna snabbt som tur är.Han är vaken på kvällarna och nätterna framför allt vilket gör att jag knappt sover på nätterna längre pga puffar å sparkar å bök:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar