Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 19 november 2010

Kall dag till varm kväll

Pratade med pappa tidigare idag och han mår tack och lov bättre nu så nu kan jag slappna av lite i alla fall men helt ok kommer jag inte känna mig förrän han är hemma igen.Sedan träffade jag sunniva i sävedalen och vi tog sällskap hem till mig.FY vad kallt det var å blåste.Kändes som -16 fast det bara var några grader.Hade köpt sockerfria muffins+pepparkakor och glögg och julmust light.Sen åkte hon och nu håller jag på med middagen till kvällen.
Kvällen meny:
Ugnsbakad fläskfilé med Rosmarin & vitlöks marinerad
Potatisgratäng med peppar sås och en sallad.
Dessert:Glass med bär(hallon,mango&jordgubbar

Sedan blir det film.Måste få vila mig ordentligt sen inatt för jag har knappt sovit av oro för pappa de senaste nätterna.Jag är helt slut.Min syster är uppe nu hos honom så jag känner mig trygg och vet att han har det bra i alla fall.Hoppas att han får en bra natt.Jag ringer honom imorgon igen så jag vet att han är ok,hade gärna velat åka hem till Västerås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar