Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

söndag 21 november 2010

söndagsmys

Idag vaknade jag med otrolig yrsel..hela jorden snurrade.Vad jag än gjorde så gick det runt i huvudet:/ har väl varit så hela dagen men blivit lite bättre nu på kvällen även om jag fortfarande är yr och mår illa.Inatt har jag knappt sovit heller pga väldigt aktiv bebis i magen som sparkar och vrider sig.När man väl somnat och bebisen somnat så vaknar man av att man är kissnödig istället.Så nu på eftermiddagen så har jag sovit istället en stund och vakande för ett tag sedan av illamående och hunger.Ringde pappa å pratade en stund,han fick åka hem från sjukhuset idag så jag hoppas allt går bra nu.!
Leon har stekt pannkakor så vi åt med lingonsylt,jordgubbssylt och sirap..mmm å drack massa kall mjölk till.Nu är jag trött igen.Ligger 3 sovande katter här åxå å snarkar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar