Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 24 november 2010

trött

Sliten,trött,orkeslös & nedstämd.Kul dag!Skulle behöva göra tusen saker men orkar ingenting idag.Jag hoppas jag kommer må bättre när bebisen föds annars får jag nog flytta hem till Västerås igen och vara nära människor som får mig att må bra.Trött på vidriga människor här i Göteborg.Har nog träffat rätt många dåliga människor här.Folk brukar alltid säga att i storstäder är folk bättre men fuck det!Jag kommer från en miljö där jag är omtyckt och där man skrattar och ger varandra komplimanger.Här i Göteborg är det mycket trycka ner,tynga ner och behandla som skit.Hoppas dessa människor spyr på sig själva-Karma=Det du gör mot andra kommer 3-falt tillbaka.

1 kommentar:

  1. samma som Greken på jobbet..Västerås <-Göteborg, ni kan ta hand om varandra :)

    SvaraRadera