Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 15 februari 2011

2010

Året 2010 som gick
Julen firades i Västerås å var helt underbar.Granen stod kvar till sent i januari



Jag hade rättegång med Leif Silbersky som advokat i vad jag kallar den värsta perioden i mitt liv.Vi vann!!

Kalla kvällar tillbringades i bastun

Leon fyllde 30 å vi firade våran förlovning ytterligare en gång mer än ett halv år senare


Sen kom våren..underbar tills trädgården grävdes upp till lersörja pga dräneringsarbete




Leon,mamma,jag å malin åkte till tyskland



vi renoverade tvättstugan å köket






Jag blev GRAVID!!



vi gjorde massa mysiga saker under sommaren å familjen hälsade på



Röde sten



Vi var på bröllop & Göteborgskalaset








Min katt gick från dödssjuk å operation till helt frisk förklarad:)

Vi njöt av sol å bad i Hovås och Var i Västerås ute på tidö och mammas stuga samt lögarängen






















Vi åkte göteborgshjulet:/


Vi åkte ut till brännö




Gjorde gipsavgjutning av magen,var på föräldragrupper å mvc

Mamma Å Malin kom hit å hälsa på,vi gick på stan,fika samt besökte cafe brogyllen och medicinhistoriska museet

vinter kom å vi besökte lisebergs julmarknad


Advent 2010




1 kommentar: