Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 15 februari 2011

aggressioner

Varför är jag så aggressiv?Skulle kunna slå sönder hela huset.Vill bara skrika!!Varför är jag så förbannad hela tiden?Börjar bli rädd för mig själv.Har precis tagit en dusch å druckit en kopp örtte med lavendel för att lugna nerverna lite å jag mår lite bättre nu ialla fall.Behöver nog åka härifrån ett tag med Julius.Det finns en person just nu som jag skulle kunna slå halft ihjäl om jag träffade cp:t just nu så den personen bör hålla sig undan mig ett bra tag till-jävla idiot människa!Måste lugna ner mig för Julius skull.Han ska inte växa upp i ett hem med konflikter,ilska å tårar.Han ska ha en lugn och lycklig barndom utan massa psyk människor inblandade.Vi borde flytta vi 3 långt bort så vi kan få lite mer harmoni i vårat liv-det skulle behövas efter denna vinter,kanske inte till Västerås men till andra sidan Göteborg i alla fall.

                                                                                  bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar