Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 1 februari 2011

Längtar hem!

jag är ledsen och längtar hem till Västerås något så fruktansvärt!Gör så ont!!Åker alltid hem ofta men nu har jag inte varit hemma sen i midsomras å jag har aldrig varit hemmifrån så länge.När våren kommer ska jag ialla fall börja åka hem en gång i månaden.Måste fylla på energin å lycka hos familj,vänner å allt som är välbekant..Jag älskar Göteborg men Västerås är mitt hem i hjärta å själv å kommer alltid ligga mig närmast.Gud vad jag saknar min familj å mina vänner.Saknar att gå ner på stan å träffa bekanta å fika eller bara gå runt å veta att man kan göra det med förbundna ögon å ändå veta exakt hur man ska gå.Jag hittar överallt å jag är aldrig rädd att gå ensam på nätterna.Man är NÅGON-jag gillar inte att vara anonym som här i Göteborg.Längtar efter bekräftelse åxå..jag är dränerad å behöver fyllas upp igen








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar